Fin men använder ej
Klippt underkjolen/klänningen kortare för den syntes, men syns inte när man använder den nu
(se bild nr3)
2 st öglor vid midjan har lossnat på 1 sida, finns dock inget midjeband
(bild nr 4)
uppskattad storlek! står 14 men känns verkligen ej som en xl, mer som M/lite L
Les lois en matière de protection des consommateur·trices ne s’appliquent pas à tes achats effectués auprès d’autres consommateur·trices. Plus précisément,