
rommelkwartier2
Op regelmatige basis halen we onze kasten leeg.
En met 3 volwassenen kinderen, die ieder hun eigen pad aan het lopen zijn, komen ze heel veel dingen tegen die niet meer gebruikt worden.
Daarbij komt nog dat iedereen bij ons houdt van afwisseling 😅. En waarom iets weggooien dat nog perfect bruikbaar is.
- Annonces
- Évaluations